neděle 10. srpna 2014

Týden čtvrtý: A tebe taky sním!

Znáte pohádku o Otesánkovi? Jak malý klučík snědl svou rodinu, povoz s koněm i zbytek vesnice? Tak za pět let, až bude ve zprávách, že syn snědl vlastní matku - tak to je u nás doma. Dle všech rad, kojím tak často, jak si můj synek řekne. A on si říká tak často, že za poslední týden přibral 400 gramů. Ty krásný miminkovský oblečky jsme stihli obléci jednou a vyprat. A už jsou mu malé.
A co ještě umí to moje mimino ve třech týdnech?

  • umí krásně spát
  • usmívá se těsně před tím, než jeho rtíky pohltí moji bradavku a začne lačně sát
  • v rámci bezplenkovky začíná hlásit , akorát já ne vždycky stíhám včas zareagovat
  • pozná mně i svého tátu
  • a hlavně brzo ráno nám vypráví dlouhé příběhy, akorát já jsem vždy tak tuhá, že nestíhám pointu:o)
Jak jste na tom vy? Jak zvládáte šestinedělí? Jak zvládáte nový přírůstek doma? Máte nějaké triky, o které by jste se mnou mohli podělit?

Žádné komentáře:

Okomentovat