sobota 2. srpna 2014

Týden dva: A co mám jíst?

Tušila jsem, že při kojení budu asi mít jistá dietní omezení, ale nikdo mne nevaroval, že budu mít omezení i technicky-provozního typu. Teda, že hlavně i kdybych věděla co bych měla jíst, nebudu mít kdy. Po jednom dni stráveném o chlebu a sýru a následné nekonečné noci se řvoucím mládětem, jsem si uvědomila, že omezení asi neplatí jen na bílé čerstvé pečivo, ten chleba doma ležel již delší dobu (beztak nevím, kdybych asi chodila pro čerstvé pečivo).Takže rovnou jsem si zakázala i další potraviny, které jsem si našla na internetu, že jíst nemohu:

pečivo a to komplet všechno (a je po nejrychleji připraveném zdroji jídla)
citrusy (to mi nevadí, na ně stejně nemám chuť)
tropické ovoce (bye bye mango!)
rajčata (pozn. příště rodit v zimě, ne v rajčatové sezóně)
luštěniny kromě červené čočky (taky oběť na oltář klidného spánku)
ryby (no, raději to otestuji, než je vynechám úplně)
vejce (ty snad jsou ok, dle mých testů)
ořechy (jím a bez následků)
káva (piji opravdu malou kávu každé ráno, bez ní ten den nedám)
bílkovinu kravského mléka (vypadá, že snad mohu)
čokoláda (bez ní to chvíli dám, ale pak za sebe neručím)

Takže, co jím?
K snídani:
ovesná kaše (rozuměj ovesné vločky zalité horkou vodou), nebo miso polévka
K svačině: dojídám snídani
K obědu: zbytky od večeře, pokud mám hodně času, tak si je i ohřeji
K večeři: co partner uvaří s výjimkou nahoře uvedených, nebo taky nic, když mi s láskou připraví jídlo plné rajčat:o).

A co jíte při kojení vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat